Αν δεν βρήκατε εδώ αυτό που ψάχνατε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας
Πληροφορίες & Συχνές ερωτήσεις
Παραγγελίες
Προς το παρόν μέσω του www.angelsfashion.gr μπορείτε να πραγματοποιήσετε αγορές μόνο στην Ελλάδα. Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε κάποια παραγγελία εκτός Ελλάδας επικοινωνήστε μαζί μας μέσω Facebook ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας.
Αν ένα προϊόν είναι εξαντλημένο, θα προσπαθήσουμε να το ανανεώσουμε όσο το δυνατόν συντομότερο. Αν δεν υπάρχει στοκ, θα το αποσύρουμε από την ιστοσελίδα.
Ναι, μπορείτε να δείτε την ενημερωμένη κατάσταση της παραγγελίας σας σε πραγματικό χρόνο. Για να το κάνετε αυτό πηγαίνετε στην ενότητα “Ο λογαριασμός μου”.
Ναι. Από το καλάθι αγορών θα μπορείτε να αφαιρέσετε τα προϊόντα που δεν επιθυμείτε υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχετε διεκπεραιώσει την παραγγελία.
Σε περίπτωση που, από λάθος, παραλάβετε κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει, επικοινωνήστε μαζί μας και θα διορθώσουμε το λάθος μας χωρίς καμία επιβάρυνση
Αποστολές
Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας στη διεύθυνση της επιλογής σας ή απευθείας απο το κατάστημα μας. Δεν αποστέλλουμε παραγγελίες σε ταχυδρομικές θυρίδες.
Οι παραγγελίες αποστέλλονται με courier και παραδίδονται σε 2-4 εργάσιμες μέρες εκτός αν συντρέχουν λόγοι ανωτέρας βίας (απεργίες, φυσικές καταστροφές κλπ)
Τα έξοδα αποστολής είναι 3 eur. Σε δυσπρόσιτες περιοχές υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση 6,20 ευρώ. Για να δείτε αν η περιοχή που θέλετε να αποστείλουμε την παραγγελία σας θεωρείται δυσπρόσιτη μπορείτε να εισάγετε τον ταχυδρομικό σας κώδικο στο καλάθι αγορών και να πατήσετε “Υπολογισμός εξόδων αποστολής”. Αυτόματα θα ανανεωθούν τα έξοδα αποστολής.
Μπορείτε να αποφύγετε την επιπλέον επιβάρυνση αποστολής σε δυσπρόσιτες περιοχές αν επιλέξετε να παραλάβετε την παραγγελία απο την συνεργαζόμενη courier.
Για παραγγελίες άνω των 70 ευρώ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα αντικαταβολής.
Οι δωρεάν αποστολές δεν αφορούν την επιπλέον επιβάρυνση στις δυσπρόσιτες περιοχές εφόσον επιλέξετε η παραγγελία να αποσταλεί στον χώρο σας.
Μπορείτε να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας μέσω της επιλογής “Παρακολούθηση παραγγελίας”. Αφού φύγει η παραγγελία απο το κατάστημα μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέσω της ιστοσελίδας της courrier που συνεργαζόμαστε με τον κωδικό που θα σας έχουμε στείλει μέσω email.
Πληρωμές
Θα πληρώσετε κατά την παραλαβή των προϊόντων που παραγγείλατε στον τόπο που μας έχετε υποδείξει.
Η αντικαταβολή αποτελεί μια ασφαλή μέθοδο εξόφλησης αγορών. Με την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει εξοφλείτε και το οφειλόμενο ποσό στον υπάλληλο της ταχυμεταφορικής εταιρείας που σας παραδίδει την παραγγελία.
Η συγκεκριμένη μέθοδος έχει επιπλέον επιβάρυνση 2,50 €
Για να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα, θα πρέπει να συμπληρώσετε στη σχετική φόρμα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής σας κάρτας, το όνομα κατόχου, καθώς και τον τριψήφιο αριθμό (CVV) που βρίσκεται στο πίσω μέρος της κάρτας.
Η κάρτα σας μπορεί να απορριφθεί για έναν από τους παρακάτω λόγους:
Η κάρτα μπορεί να έχει λήξει. Ελέγξτε ότι δεν έχει παρέλθει η αντίστοιχη ημερομηνία λήξης της κάρτας σας.
Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε υπερβεί το πιστωτικό όριο της κάρτας σας.
Μπορεί να έχετε εισάγει κάποιο λανθασμένο στοιχείο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει σωστά όλα τα απαραίτητα πεδία.
Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα?
Ναι, τα στοιχεία μεταβιβάζονται σε κρυπτογραφημένη μορφή SSL. Για την πληρωμή με Visa και Mastercard γίνονται δεκτές μόνο συναλλαγές Ces (Ασφαλές Ηλεκτρονικό Εμπόριο). Αφού πρώτα βεβαιωθείτε ότι η κάρτα ανήκει στο σύστημα CES, το σύστημα θα επικοινωνήσει με την τράπεζα που την έχει εκδώσει, ώστε ο αγοραστής να εγκρίνει την πληρωμή. Όταν η τράπεζα επιβεβαιώσει την αυθεντικότητα, θα διεκπεραιωθεί η χρέωση στην κάρτα. Σε αντίθετη περίπτωση, η παραγγελία θα ακυρωθεί.
Εάν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή δε σας εξυπηρετεί η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία με έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό.
Στην περίπτωση αυτή, η παραγγελία παραμένει σε κατάσταση “αναμονής” μετά την καταχώρησή της, εώς ότου επιβεβαιωθεί από το τμήμα λογιστηρίου μας η κατάθεση του ποσού στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό:
ALPHA BANK
Αριθμός Λογαριασμού: 430-00-2002-007483
BIC: CRBAGRAAXXX
IBAN: GR97 0140 4300 4300 0200 2007 483
Δικαιούχος: LAMBROUSSIS CHRISTINA
Αλλαγές & Επιστροφές
Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε ένα προϊόν επειδή δεν είναι το σωστό νούμερο μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να το αντικαταστήσουμε. Εάν δεν υπάρχει η δυνατότητα αντικατάτασης μπορείτε να μας δώσετε έναν αριθμό λογαριασμού για να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας ή να επιλέξετε κάποιο άλλο προϊόν και να πιστωθεί η διαφορά της αξίας του στον λογαριασμό σας (σε περίπτωση που είναι μικρότερης αξίας) ή στον λογαριασμό μας (σε περίπτωση που είναι μεγαλύτερης αξιας)
Επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω email με τον αριθμό παραγγελίας σας, το όνομά σας και το προϊόν που θέλετε να αντικαταστήσετε και ύστερα παραδίδετε το προϊόν στην συνεργαζόμενη courier προς επιστροφή με χρέωση παραλήπτη
Για κάθε αλλαγή το κόστος είναι 6,00 € εφόσον επιλέξετε την μεταφορική εταιρεία που συνεργαζόμαστε. Άν βρίσκεστε σε απόσταση μεγαλύτερη των 25 χλμ και επιλέξετε η συνεργαζόμενη courier να παραλάβει/παραδώσει το προϊόν απο/στον χώρο σας το κόστος αυτό ενδέχεται να είναι μεγαλύτερο
- Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία χωρίς να έχουν σκιστεί τα καρτελάκια. Αν δεν μπορείτε να τα συσκευάσετε στην αρχική τους συσκευασία πρέπει η συσκευασία που θα επιλέξετε να τα προστατεύει απο φθορές.
- Πρέπει να εσωκλείεται στην συσκευασία η απόδειξη αγοράς
- Τα παπούτσια πρέπει να τα δοκιμάζετε σε μαλακό δάπεδο και να μην έχουν φθορές
- Τα ρούχα πρέπει να μην έχουν φορεθεί έξω, παρα μόνο για δοκιμή
- Η επιστροφή πρέπει να γίνει έως 14 μέρες αφού παραλάβετε την παραγγελία. Μετά απο 14 μέρες οι επιστροφές δεν θα γίνονται αποδεκτές.
Σε περίπτωση που κριθεί οτι υπάρχουν φθορές στα προϊόντα η επιστροφή δεν θα γίνει αποδεκτή.
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό αναλαμβάνουμε την αντικατάστασή του με νέο χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνσή σας. Εάν δεν υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στην αντικατάσταση από κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής σας, ή την επιστροφή της αξίας του σε χρήματα.